15.6.09

Καλό Καλοκαίρι!

Εύχομαι σε όλους καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι! Κρατήστε άσβεστη τη φλόγα του Γ1 μέσα στην καρδιά σας και βοηθήστε να μοιραστούμε τις καλοκαιρινές εμπειρίες μας. Γράψτε στα σχόλια πού και πώς περνάτε!
Με εκτίμηση και ένα μεγάλο ευχαριστώ για τη φετινή χρονιά
Ο δάσκαλός σας.

1. Το φετινό καλοκαίρι πέρασα πάρα πολύ ωραία. Μόλις έκλεισαν τα σχολεία, φύγαμε με τους γονείς μου και τον αδερφό μου για το εξοχικό μας που βρίσκεται στην Πλατανόβρυση.
    Πώς πέρασα στο χωριό δεν περιγράφεται! Κάθε πρωί μαζευόμασταν όλα τα παιδιά στην πλατεία του χωριού και σηκώναμε τη γειτονιά στο πόδι με τις φωνές και τα παιχνίδια μας. Όταν κουραζόμασταν, καθόμασταν κάτω από τα μεγάλα πλατάνια και τις βρύσες και αρχίζαμε τα ανέκδοτα και τα πειράγματα.
    Τα απογεύματα έρχονταν οι φίλες μου από τα διπλανά σπίτια και πηγαίναμε βόλτες με τα ποδήλατα. Κάθε βράδυ έπεφτα για ύπνο χαρούμενη από την όμορφη και γεμάτη μέρα που είχα περάσει.
    Πέρασα ένα πολύ όμορφο καλοκαίρι στο χωριό! Έφτασε η στιγμή που έπρεπε να αποχωριστώ τις φίλες μου. Τις αποχαιρέτησα και δώσαμε ραντεβού για το επόμενο καλοκαίρι!

2. Από τις καλοκαιρινές θα μου μείνουν αξέχαστα τα βράδια των Σαββάτων στο εξοχικό μου όπου έμενα, και πήγαινα στην παραλία με την γιαγιά μου, την αδερφή μου και την ξαδερφή μου και περπατούσαμε στα χαλίκια και κοιτάζαμε τη θάλασσα που ήταν λάδι και το φεγγάρι καθρεφτιζόταν πάνω της.

3. Το καλοκαίρι ήταν γεμάτο με όμορφες στιγμές. Όμως κάποιες ήταν ξεχωριστές.
    Όταν είμασταν στη Ζάκυνθο, νοικιάσαμε ένα θαλάσσιο ποδήλατο με τσουλήθρα. Πήγαμε αρκετά βαθιά ώσπου κάπου σταματήσαμε και κάναμε τσουλήθρα. Είχε πολύ πλάκα.
    Μια άλλη αξέχαστη εμπειρία ήταν όταν πήγαμε στις νεροτσουλήθρες. Κάθε τσουλήθρα είχε διαφορετικό βαθμό δυσκολίας. Μου άρεσε όταν έπεφτα με μεγάλη ταχύτητα και έκανα βουτιά στο νερό της πισίνας με μεγάλη δύναμη. Πέταγα έξω όλα τα νερά.
    Ένα ακόμη πράγμα που θα μου μείνει αξέχαστο είναι στην κατασκήνωση όπου παίζαμε ποδόσφαιρο και η ομάδα μου ήταν η καλύτερη στον όμιλο. Μετά από πολλούς αγώνες βγήκαμε πρώτοι και η ομάδα μου σήκωσε το κύπελο. Τι ωραίο βράδυ ήταν αυτό!
    Αυτές οι στιγμές των διακοπών θα μου μείνουν αξέχαστες.

4. Το καλοκαίρι πέρασα καταπληκτικά. Παρόλα αυτά υπάρχει μία όμορφη στιγμή που θυμάμαι περισσότερο.
    Μία μέρα πήγαμε με ένα πλοίο στη Μονεμβασία. Καθώς πηγαίναμε είδαμε μερικά πανέμορφα δελφίνια που …έκαναν βουτιές στην επιφάνεια της θάλασσας..
    Δεν θυμάμαι άλλες όμορφες στιγμές που πέρασα αλλά θα σας πω που πήγα αυτό το καλοκαίρι. Πήγαμε στο Ναύπλιο και καθίσαμε για μία εβδομάδα σε ένα εξαιρετικό ξενοδοχείο της Νέας Κίου. Μπροστά από το ξενοδοχείο υπήρχε μία πλατεία όπου μπορούσαμε να κάνουμε ποδήλατο. Επίσης πήγαμε στην Ύδρα και στις Σπέτσες για μία βόλτα. Εγώ και η Ευφημία πήγαμε σε δύο κατασκηνώσεις. Η μία ήταν στη Παναγοπούλα που μείναμε για μία εβδομάδα, ενώ η άλλη λεγόταν Ranch και εκεί καθίσαμε για τρεις εβδομάδες και δύο ημέρες. Μετά από όλα αυτά πήγαμε για λίγες ημέρες στο Ψαθόπυργο και κάναμε μπάνιο.

5. Η πιο αξέχαστη ανάμνηση του καλοκαιριού ήταν που πήγα στις νεροτσουλήθρες της Ναυπάκτου, με την οικογένειά μου.
    Ο χώρος ήταν τεράστιος με δυο πισίνες και τέσσερις νεροτσουλήθρες.
    Μου άρεσε πολύ να ανεβαίνω τη σκάλα και έπειτα να κατεβαίνω με ορμή, ιδιαίτερα από την πράσινη νεροτσουλήθρα, που είχε ύψος τουλάχιστον 12 μέτρα και ήταν από την αρχή ιδιαίτερα κατηφορική. Οι άλλες δεν ήταν τόσο απότομες αλλά είχαν κι αυτές τη δική τους χάρη. Ήταν πιο μικρές και δε σου προκαλούσαν φόβο.
    Η μικρή μου αδελφή απαγορευόταν να κάνει στις νεροτσουλήθρες των μεγάλων και έκανε σε μια άλλη πισίνα με μικρές νεροτσουλήθρες, που δεν ήταν επικίνδυνες. Φυσικά την πρόσεχε συνέχεια ο μπαμπάς μου.
    Μετά από τρεις ώρες διασκέδαση πεινάσαμε και αποφασίσαμε να φάμε στο εστιατόριο. Αργότερα επιστρέψαμε κουρασμένοι αλλά πολύ χαρούμενοι πίσω στο σπίτι μας.
    Πέρασα πολύ ωραία και ελπίζω να έρθει γρήγορα το επόμενο καλοκαίρι ώστε να ξαναπάω στις αγαπημένες μου νεροτσουλήθρες.

6. Το καλοκαίρι που πέρασε ήταν πολύ ξεχωριστό. Όπου και να πήγαινα μου άρεσε πολύ. Όμως περισσότερο από όλα μου άρεσε στην "Ελαία", την κατασκήνωση των προσκόπων.
    Εκεί παίζαμε πολλά και ωραία παιχνίδια. Η κατασκήνωση φέτος είχε θέμα το ψαράκι "Νέμο". Μέναμε σε σκηνές. Δεν είχαμε κανονικές λάμπες ηλεκτρισμού αλλά λάμπες θυέλλης και φαναράκια. Επίσης πλέναμε τα πιάτα εμείς τα παιδιά. Καθε πρωί πηγαίναμε στη θάλασσα αφού πρώτα συγυρίζαμε καλά τις σκηνές μας.
    Στην κατασκήνωση έκανα και καινούριες φίλες, τη Μάνια, τη Χαρά και την Κωνσταντίνα.
    Αυτή την κατασκήνωση δεν θα την ξεχάσω ποτέ.

7. Φέτος το καλοκαίρι πήγαμε διακοπές στην Λευκάδα.Εκεί περάσαμε αξέχαστα, γιατί κάναμε μπάνια στα γαλαζοπράσινα και καθαρά νερά του νησιού και απολαύσαμε ωραίες διακοπές.Ήμασταν ξέγνοιαστοι και κάναμε μεγάλες βολτες και απολαμβάναμε τη μέρα μας.Τα βράδια τρώγαμε κρέπες ή νόστιμα φαγητά σε διάφορα παραδοσιακά ταβερνάκια!
    Φυσικά θα μου μείνουν αξέχαστες και οι διακοπές μου στην Κυλλήνη σε camping.Εκεί πήγαμε με οικογενειακούς φίλους αλλά βρήκαμε και περσινούς γνωστούς εκεί...Όλη μέρα ήμασταν μαζί!!!Κάναμε ποδήλατο,μπάνια και παίζαμε παιχνίδια παρέα...Ήταν επίσης υπέροχα και τα βράδια που περνάγαμε με τους φίλους μας!
    Ακόμα πέρασα πολύ ωραία με δύο γειτονόπουλα που παίζαμε ανέμελα από το πρωί μέχρι το βράδυ κάθε μέρα όλο το καλοκαίρι!!!
    ΄Ολες αυτές τις στιγμές του φετινού καλοκαιριού θα τις θυμάμαι για πάντα καθώς ήταν ένα φανταστικό καλοκαίρι!!!

8. Η καλύτερή μου ανάμνηση απ' αυτό το καλοκαίρι είναι οι διακοπές που πέρασα στους Παξούς. Ήταν πολύ όμορφα. Μαζί μας στους Παξούς ήταν και ο θείος μου.
    Μείναμε σ' ένα μεγάλο και όμορφο σπίτι μαζί με τον θείο μου. Αυτό το σπίτι είχε δύο ορόφους, τρία μπάνια και τέσσερις κρεβατοκάμαρες. Επίσης ήταν πολύ όμορφα διακοσμημένο και είχε μια μεγάλη και όμορφη αυλή για να παίζουμε. Αυτή η αυλή είχε πολλά δέντρα και λουλούδια. Οι ιδιοκτήτες αυτού του σπιτιού έμεναν λίγο πιο πέρα και ήταν καλοί άνθρωποι.
    Στους Παξούς κάθε πρωί και απόγευμα πηγαίναμε βόλτες ή κάναμε μπάνιο. Πήγαμε και στους Αντίπαξους. Επίσης νοικιάσαμε μία βάρκα και κάναμε το γύρο του νησιού και πολλές βουτιές.
    Σ' αυτές τις διακοπές δε θα ξεχάσω τα όμορφα αξιοθέατα που είδα, την καλοσύνη και την ευγένεια των ανθρώπων που ζούσαν στο νησί.

9. Φέτος το καλοκαίρι μου ,το πέρασα στα Χανιά της Κρήτης.
    Από πού να αρχισω! Απο τις υπέροχες εκδρομές ,τις υπέροχες θάλασσες ή από το καταπληκτικό τοπίο!
    Το Μάραθι, μια φανταστική παραλία κοντά στα Χανιά ,ήταν γεμάτη ψαράκια και άλλα πολλά ,όπως γλώσσες ,κογχύλια, καβουράκια .
    Η Ελαφόνησος , περιοχή προστατευμένης χλωρίδας και πανίδας ,είχε δέντρα μοναδικά στο είδος τους ,περιοχές με αυγά χελώνας καρέτα-καρέτα ,είχε τόσο ξέβαθη παραλία που περπατούσες 200 μέτρα περίπου για να κολυμπήσεις.
    Ο Μπάλος ,το βορειότερο άκρο της Κρήτης ,έμοιαζε με νησί εξωτικό. Κατεβήκαμε τα σκαλιά του για 30λεπτα και τα ανεβήκαμε κάνοντας σχεδόν 1 ώρα.
    Σε μια εκδρομή μας στο Θερισσό ,είδαμε το στρατηγείο του Ε. Βενιζέλου, τριμάρτυρη εκκλησία και ένα τεράστιο πλάτανο που ήταν γεμάτος τζιτζίκια. Αλήθεια δεν είχα ακούσει ποτέ μου τόσα πολλά τζιτζίκια, και το εκκωφαντικό τραγούδι τους.
    Τα Χάνια είναι μια πανέμορφη πόλη, με ένα Ενετικό κάστρο ,σταυρωτή κεντρική αγορά, πολλά μαγαζιά και πολύ ευγενικούς κατοίκους.
    Θα ήθελα πολύ να ξαναπάω!!!

10. Το καλοκαίρι ήταν τέλειο. Τον Ιούλιο πήγα στα Σελιανίτικα με την οικογένειά μου, τον Δημήτρη και την Εμμανουέλα. Εκεί νοικιάσαμε ένα σπίτι που ήταν δίπλα στην θάλασσα. Πηγαίναμε πολλές βόλτες με το ποδήλατο και με τα πόδια. Κάναμε πολλά μπάνια μέχρι που στο τέλος τα βαρεθήκαμε. Πολλές φορές διασκεδάζαμε στο λουνα παρκ. Στη θάλασσα παίζαμε παιχνίδια όπως βόλεϊ , αγώνες και ποιος θα κρατήσει περισσότερο την αναπνοή του στο νερό. Πήγαινα επίσης με τον μπαμπά μου βόλτες στη θάλασσα και πιάναμε χταπόδια. Μερικές φορές ερχότανε και ο Μιχάλης με τον Τάκη και παίζαμε όλοι μαζί. Μερικά απογεύματα παρακολουθούσαμε ταινίες στον κινηματογράφο.
    Τον Αύγουστο στις 15 πήγαμε στις νεροτσουλήθρες που είναι κάτι ψηλές τσουλήθρες με νερό και πέφτεις με δύναμη στην πισίνα. Στις 24 Αυγούστου ταξιδέψαμε στην Κεφαλονιά στον Καραβάδο και κοιμηθήκαμε σε ένα ξενοδοχείο με πισίνα. Μερικά βήματα δίπλα υπήρχε θάλασσα . Εκεί καθήσαμε πέντε μέρες από την Δευτέρα έως την Παρασκευή. Κάναμε πολλά μπάνια στις καταπράσινες θάλασσες του Ιονίου και πηγαίναμε βόλτες. Επίσης επισκεφτήκαμε την λίμνη Μελισσάνη και την εκκλησία του Αγίου Γεράσιμου.
    Αυτό το καλοκαίρι θα μου μείνει αξέχαστο.

11. Η αγαπημένη μου στιγμή το καλοκαίρι ήταν όταν πήγαμε στην Ναύπακτο που είχε νεροτσουλήθρες.
    Είχε τέσσερις νεροτσουλήθρες: τη μπλε, την άσπρη, την κίτρινη και την πράσινη.
    Η μπλε ήταν η πιο αργή, η άσπρη ήταν λίγο αργή, η κίτρινη ήταν γρήγορη και η πράσινη ήταν η πιο γρήγορη.
    Εκεί πέρα συναντηθήκαμε όλα τα παιδιά που μέναμε στα Σελιανίτικα.

12. Φέτος το καλοκαίρι πήγα στη Δημητσάνα, στη Ζατούνα, στη Στεμνίτσα και στο Χρυσοβίτσι.
    Στη Δημητσάνα πήγα με τη νουνά της αδερφής μου, με την κόρη της και το νουνό. Εκεί περάσαμε υπέροχα και είχε ένα καταπληκτικό ξενοδοχείο. Είχε υπέροχα δωμάτια με θέα. Κάθε βράδυ στη Ζατούνα είχε συναυλίες με τη Φαραντούρη και τον Καλογιάννη με μουσική του Θεοδωράκη. Στη συναυλία έγινε κάτι πολύ αστείο. Ένας άνδρας πήγε να βγάλει φωτογραφίες και μπλέχτηκε το πόδι του σε μια καρέκλα και έπεσε. Στο Χρυσοβίτσι περάσαμε κι εκεί καλά. Όλη μέρα παίζαμε στο χωριό, πηγαίναμε βόλτες στα ξωκλήσια και το βράδυ στην πλατεία του χωριού έγινε το πανηγύρι με χορούς και τραγούδια.

13. Οι καλοκαιρινές διακοπές ήταν οι καλύτερες. Ξεκινήσαμε να πάμε στην Αθήνα για μερικές μέρες. Μου αρέσει πολύ εκεί γιατί είναι ο ξαδερφούλης μου. Έπαιζα με τον ξάδερφό μου συνέχεια.
    Δεν έφευγα καθόλου γιατί είναι μικρός και έπρεπε να τον προσέχω!
    Πηγαίναμε και για μπάνιο. Πήραμε και τις μάσκες και όλα τα άλλα παιχνίδια. Κάποια στιγμή έπρεπε να φύγουμε. Λυπήθηκα πολύ που φύγαμε. Πέρασα υπέροχα.

14. Εγώ τον Αύγουστο τον πέρασα στην Κάτω Βλασία στο εξοχικό μας. Το σπίτι βρίσκεται ψηλά μέσα στα έλατα. Είναι άνετο με ξύλινα παράθυρα και μεγάλα μπαλκόνια που έχουν φοβερή θέα.
    Τα πρωινά συνήθως τα περνούσαμε στο σπίτι. Τα απογεύματα είχαν περισσότερο ενδιαφέρον. Πηγαίναμε όλοι μαζί βόλτες στην πλατεία του χωριού, στο μοναστήρι του Αι Νικόλα, στις βρύσες με το δροσερό νερό, στην εκκλησία του Αι Βλάση, στο ποτάμι με τα βατραχάκια, πολλές φορές κάναμε βόλτες με το ποδήλατό μας, πάντα με την επίβλεψη της μαμάς και του μπαμπά.
    Τα βράδια πολλές φορές πηγαίναμε για φαγητό στα γύρω χωριά.
    Αυτές οι διακοπές θα μου μείνουν αξέχαστες γιατί ζούσα μέσα στη φύση, ήρεμα, ξένοιαστα και ήσυχα.

15. Το φετινό καλοκαίρι πήγα με την οικογένεια μου στη Σύρο. Εκεί περάσαμε όμορφες στιγμές. Η αγαπημένη μου στιγμή του καλοκαιριού ήταν όταν πήγαμε στο σπίτι των φίλων να παίξουμε και να διασκεδάσουμε. Επίσης είχε και μια μπέμπα πολύ γλυκιά!! Παίζαμε διάφορα παιχνίδια όπως: κρυφτό, κυνηγητό, πόλεμο και διάφορα άλλα παιχνίδια. Ύστερα αρχίσαμε να παίζουμε με τα τηλεκατευθυνόμενα αυτοκινητάκια. Μετά είπαμε να δούμε ταινία. Είδαμε την Πόλη και την Σταχτοπούτα. Όταν τελείωσε η ταινία όλοι πήγαμε στα σπίτια μας για ένα καλό υπνάκο!!! Αυτή η στιγμή θα μου μείνει αξέχαστη!!!!

16. Φέτος το καλοκαίρι ταξίδεψα σε πολλά μέρη. Πήγα στην Αγία Άννα, στο Αρκούδι και στα Τριζόνια.
    Εκεί` όμως που πέρασα αξέχαστα ήταν στην Αγία Άννα. Είναι ένα παραθαλάσσιο μέρος στην Εύβοια. Πήγαμε εκεί με την οικογένειά μου και μείναμε σε κάμπινγκ.
    Εκεί γνωρίστηκα με άλλα παιδιά κι όλη μέρα παίζαμε παρέα, κολυμ0πούσαμε στη θάλασσα και κάναμε ένα σωρό τρέλες. Τα βράδια οι μεγάλοι μαζεύονταν έξω από τις σκηνές και έψηναν μπριζόλες και ψάρια. Εμεις τα παιδιά πηγαίναμε στην παιδική χαρά και παίζαμε μέχρι αργά.
    Το αγαπημένο μας παιχνίδι ήταν το κρυφτό. Είχε τόσες πολλές κρυψώνες που ήταν πολύ δύσκολο να σε βρουν. Η δική μου κρυψώνα ήταν σε ένα δέντρο πίσω από μια σκηνή. Κανείς ποτέ δε με έβρισκε.
    Ήταν οι καλύτερες διακοπές που έχω περάσει. Και ανυπομονώ να έρθει γρήγορα το καλοκαίρι για να ξαναπάω.

17. Το καλοκαίρι που πήγα στο χωριό μου έμαθα ότι το άλογό μου ο Έκτορας είχε πεθάνει γιατί ήταν μεγάλο. Εγώ τότε στενοχωρήθηκα πολύ γιατί το αγαπούσα. Για μένα ήταν ένα δυσάρεστο γεγονός και μια άσχημη καλοκαιρινή ανάμνηση.