11.3.09

Την Τρίτη πήγαμε επίσκεψη με την τάξη μας σε δύο ειδικά σχολεία. Το Κωφών και Βαρηκόων και το Εργαστήρι Ειδικής Επαγγελματικής ΕκπαίδευσηςΚατάρτισης.






12 σχόλια:

  1. Χθες κάναμε μια επίσκεψη σε δύο σχολεία που με έκανε να σκεφτώ πολλά πράγματα.
    Πρώτα πήγαμε στο δημοτικό κωφών όπου μου έκανε εντύπωση ο τρόπος που τα παιδιά συνεννούνταν. Μάλιστα τους δείξαμε τα ονόματά μας και τι μας αρέσει και τι δε μας αρέσει στη νοηματική γλώσσα.
    Η επίσκεψη στο Γυμνάσιο ήταν πιο συγκλονιστική. Εκεί υπήρχαν παιδιά ανάπηρα που μάθαιναν πολλά πράγματα όπως να φτιάχνουν με χάντρες και άλλα υλικά κολιέ, να φυτεύουν λουλούδια που τα πότιζαν και μάλιστα είχαν φτιάξει και ένα κυλικείο που πούλαγαν καφέ και πορτοκαλάδα. Ακολουθούσαν ένα πρόγραμμα και μάθαιναν δουλειές του σπιτιού όπως να φτιάχνουν το γάλα τους, να πλένουν τα πιάτα και να βάζουν πλυντήριο μόνοι τους.
    Η εκδρομή αυτή μου άρεσε γιατί κατάλαβα ότι ακόμα και αν κάποια παιδιά είναι διαφορετικά από εμάς μας αρέσουν τα ίδια πράγματα και έχουμε τα ίδια δικαιώματα στη ζωή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μάθαμε ότι τα παιδιά εκεί μαθαίνουν να πλένουν τα αυτοκίνητα, να φτιάχνουν μόνα τους φαγητό και να μπορούν να τρώνε. Στο γυμναστήριο παίξαμε πάρα πολλά παιχνίδια και χαρήκαμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κάναμε μια επίσκεψη σε 2 σχολεία και

    Μας καλοδέχτηκαν.
    Οι άνδρες έκαναν τα ίδια με τις γυναίκες.
    Φορούσαν και οι άντρες ποδιές.
    Οι μεγάλοι μας έδειξαν την κουζίνα.
    Στο Δημοτικό Κωφών παίξαμε και είπαμε τα ονόματά μας στη νοηματική γλώσσα.
    Πήγαμε στο αμφιθέατρο, ήταν πολύ ωραία!!
    Στο Δημοτικό είχα πολλές αίθουσες και 12 παιδιά.
    Τα παιδιά στο Γυμνάσιο ασχολούνται εκτός από τα μαθήματα και με την κηπουρική, το κυλικείο, το πλύσιμο των πιάτων, τα κοσμήματα και το πλυντήριο αυτοκινήτων!!!
    Μάθαμε πως "φοβόμαστε ότι δεν γνωρίζουμε"!
    Είδαμε ένα video που λεγόταν "Το ραγισμένο δοχείο"!
    Τα παιδιά έφτιαχναν μόνα τους το πρωινό.

    Θεοδώρα
    Ιωάννα Α
    Ιωάννα Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά στο ειδικό σχολείο παρόλο που είχαν κάποια προβλήματα και ήταν μεγαλύτερα,έπαιζαν μαζί μας,έφτιαχναν διάφορα κολιέ και δαχτυλίδια.Επίσης φύτευαν λουλούδια και λαχανικά στα θερμοκήπια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το Ειδικό Γυμνάσιο αλλά ήταν η πρώτη φορά που το επισκέφτηκα με την τάξη μου.
    Το πρώτο σχολείο που πήγαμε ήταν το Δημοτικό σχολείο Κωφών και Βαρηκόων. Στο γυμναστήριο αυτού του σχολείου παίξαμε διάφορα ωραία παιχνίδια και επικοινωνήσαμε με τα παιδιά στη δική τους γλώσσα τη νοηματική.
    Ύστερα επισκεφτήκαμε το Ειδικό Εργαστήριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης όπου χωριστήκαμε σε μικρές ομάδες.Εγώ πήγα στο εργαστήριο των υπολογιστών και μου έκανε εντύπωση που τα παιδιά αυτά μπορούν να δημιουργούν παρότι έχουν κάποιες δυσκολίες.Μετά κάναμε διάλειμμα και βγήκαμε όλοι μαζί έξω αν και έκανε τσουχτερό κρύο. Ευτυχώς μας ζέστανε η πεντανόστιμη μηλόπιτα που είχαν φτιάξει τα παιδιά.
    Τέλος πήγαμε στο αμφιθέατρο και είχαμε μια πολλή ωραία συζήτηση με κάποια από τα παιδιά του Εργαστηρίου.
    Αποχαιρετιστήκαμε αφού κάναμε τα ψώνια μας στο εργαστήριο κοσμήματος και υποσχεθήκαμε ότι θα βρεθούμε ξανά.
    Το να είσαι διαφορετικός από έναν άλλον είναι καλό γιατί αν ήμασταν όλοι ίδιοι η ζωή θα ήταν βαρετή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Την Τρίτη πήγαμε στο ειδικό σχολείο κωφών.Μιλήσαμε στη νοηματική με τα παιδιά που δεν άκουγαν. Είδα παιδιά που ζωγράφιζαν ωραία και έφτιαχναν καλιτεχνικά πράγματα στο εργαστήριο κηπουρικής.Μετά πήγαμε σε μια αίθουσα και είδαμε DVD και μια κυρία ρώτησε αν έχουμε απορίες.Τελικά δεν είναι τόσο τρομερά τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΟΠΩΣ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗΣ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΜΠΑΛΕΣ ΤΟΥ ΜΠΑΣΚΕΤ,ΤΟΥ ΒΟΛΕΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ, ΠΛΕΝΟΥΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΑΚΙ ΠΟΥ ΑΠΕΞΩ ΕΧΕΙ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο δάσκαλος της τάξης μας είχε κανονίσει να μας πάει στο Ειδικό σχολείο των κωφών παιδιών του δήμου μας. Έτσι την Τρίτη το πρωί ξεκινήσαμε να πάμε να το επισκεπτούμε. Όταν μπήκαμε μέσα στο χώρο του σχολείου ήταν καταπληκτικός. Μία δασκάλα περίμενε να μας ξεναγήσει στους χώρους του σχολείου και να μας γνωρίσει τα παιδιά. Συναντήσαμε τα παιδιά και την κυρία Αγγελική στο γυμναστήριο. Τα παιδιά χάρηκαν που μας είδαν και γνωριστήκαμε λέγοντας τα ονόματά μας στη νοηματική γλώσσα αλλά μας κατάλαβαν και από τις κινήσεις των χειλιών μας. Η ώρα στο γυμναστήριο πέρασε ευχάριστα παίζοντας διάφορα παιχνίδια με τα παιδιά και τις δασκάλες τους. Όταν χτύπησε το κουδούνι κάναμε ένα διάλειμμα και μας πρόσφεραν πορτοκαλάδες και γκοφρέτες. Το προαύλιο του σχολείου ήταν πολύ όμορφο γιατί είχε κούνιες, τσουλήθρες, μονόζυγα, μπασκέτες και γήπεδα για να παίζουν τα αγόρια ποδόσφαιρο.
    Αργότερα επισκεφτήκαμε το ειδικό γυμνάσιο που φοιτούν μεγαλύτερα παιδιά. Χωριστήκαμε σε ομάδες για να δούμε τις χειροτεχνίες που φτιάχνουν τα παιδιά. Εγώ, η Σταυρούλα και η Αλεξάνδρα πήγαμε στην αίθουσα που έφτιαχναν κοσμήματα και άλλα πολλά. Μου έκανε εντύπωση μια κατασκευή που έφτιαχναν οι δασκάλες μαζί με τα παιδιά και γινόταν με τσιμέντο και χρωματιστά πλακάκια. Τα παιδιά από τις άλλες ομάδες μπήκαν σε άλλες αίθουσες όπως κηπουρική, πληροφορική και άλλα πολλά. Στο διάλειμμα που έγινε μας κέρασαν μηλόπιτα που την είχαν φτιάξει τα παιδιά. Στη συνέχεια πήγαμε όλα τα παιδιά στην αίθουσα να παρακολουθήσουμε μια ταινία που λεγόταν "Η Κινέζα με τα δοχεία". Όταν τελείωσε η ταινία μας πήγαν στην αίθουσα κοσμημάτων για να αγοράσουμε ότι θέλουμε.
    Η επίσκεψη στο ειδικό σχολείο μας άρεσε. Εμένα ατυό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι τα παιδιά αυτά μας καλοδέχτηκαν και ήταν φιλικά απέναντί μας. Κατάλαβα ότι τα παιδιά αυτά είχαν ιδιαίτερες ικανότητες στο να φτιάχνουν πολύ ωραία πράγματα κι αυτό τα κάνει ξεχωριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πήγαμε σε ένα σχολείο με παιδιά με ειδικές ανάγκες. Εκεί τους χαιρετήσαμε, τους δείξαμε το όνομά μας και μας χαιρέτησαν και αυτά με το δικό τους τρόπο. Μετά πήγαμε στην πλατεία και παίξαμε διάφορα παιχνίδια, ύστερα μας κέρασαν χυμό και σοκολάτες και μετά πήγαμε στο διπλανό κτίριο που είχε μεγαλύτερα παιδιά. Ο κύριος μας χώρισε σε ομάδες και πηγαίναμε στε διάφορα σημεία του ιδρύματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όταν πήγαμε στο ειδικό σχολείο κωφών και παιδιών με προβλήματα, μας υποδέχτηκαν με χαρά και μας πήγαν σε ένα μεγάλο χώρο. Μιλήσαμε, είπαμε τα ονόματά μας και είπαμε όλοι τι μας αρέσει και τι δεν μας αρέσει. Ύστερα παίξαμε διάφορα παιχνίδια. Μετά από λίγο βγήκαμε έξω να παίξουμε στη παιδική χαρά που είχαν και μας έδωσαν πορτοκαλάδα και σοκολάτα. Ύστερα μας είπαν να πάρουμε τα πράγματά μας για να πάμε και στο σχολείο των μεγάλων παιδιών. Εκεί πάλι παίξαμε και στο τέλος πήγαμε να δούμε μια ταινία και μας πούλησαν διάφορα όπως: δαχτυλίδια, σκουλαρίκια, βραχιόλια και κολλιέδες. Μετά φύγαμε για το σχολείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μόλις φτάσαμε στο σχολείο για κωφά παιδιά όλοι μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά.Συζητήσαμε μαζί με τα μικρότερα παιδιά,άλλοι στη νοηματική,άλλοι αργά και καθαρά για να διαβάζουν τα χείλη μας,παίξαμε παιχνίδια και κατάλαβα ότι δεν διαφέρουν από εμάς.Μου έκανε εντύπωση πως τα μεγαλύτερα παιδιά,παρόλο που είχαν κάποιο πρόβλημα στην υγεία τους,έφτιαχναν κοσμήματα,δούλευαν στο εργαστήρι ραπτικής,έκαναν κηπουρική,έπλεναν αυτοκίνητα,δούλευαν στο κυλικείο,έφτιαχναν πρωινό,έστρωναν τα κρεβάτια και προσέφεραν όπως μπορούσαν.Στο τέλος κάθε χρονιάς έκαναν ένα παζάρι και πουλούσαν αυτά που έφτιαχναν.
    Όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε,χαιρετηθήκαμε και μας κάλεσαν στο παζάρι που θα κάνουν το καλοκαίρι.
    Πέρασα υπέροχα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΑ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ! ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ.ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ,ΜΑΓΕΙΡΙΚΗ,Κ.Λ.Π ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ. ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΜΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΠΑΙΔΙΑ . ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ ,ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ -ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ-ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΗΧΟ ΣΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ .ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή